Customer Service Advisor

Experience: Mid
4000 - 7000 PLN (depending on seniority)
gross (UoP) per month
Job description

You’ll be a part of our International Customer Service Team providing exceptional services to our customers all over the world whenever they need us.
Provide an efficient order and enquiry service for international customers, via inbound calls, outbound calls and emails; withthe aim of understanding our international customers.

Requirements
Foreign Language:
English, Hebrew
Experience:
1-3
Form of Cooperation:
UoP
Travelling:
Rarely
Essential Technical Skills
Hebrew
English
Excellent Communication Skills
Customer Service Oriented
Desirable Technical Skills
Attention to Detail
Computer Skills

You will

  • Give exceptional customer service by truly listening to the customer and resolving their queries
  • Have the ability to truly listen to the needs of our customers and communicate the best course of action to move forward
  • Treat every customer like your first customer
  • Navigate through various computer systems to look into customer queries, speaking to other teams if required
  • Communicate confidently and be passionate about helping our customers and your colleagues
  • Handle all work types received, taking appropriate actions using the systems available
  • Use department information, and all resources available in order to provide accurate and up to date information to customers, retails stores and other 3rd parties

You have

With previous experience in customer service, ideally within a call centre, you’ll be a team player with excellent communication skills, working in a fast paced environment. You will have an analytical approach enabling you to investigate by gathering information and liaising with multiple departments.

  • Fluent English and Hebrew verbal and written skills
  • Prefereably university degree in Linguistics (if you are not a native Hebrew speaker) 
  • At least 1 year experience in similar role
  • Positive, hardworking and highly self-motivated
  • You’ll be a natural problem solver with the ability to think outside of the box.
  • Be able to communicate in a confident, clear and friendly manner.
  • Able to work effectively under pressure 
  • Have good literacy and numeracy skills

Additional Information

  • Working from Sunday to Thursday
  • Shifts: 7.00 till 15.00 and 11.00 till 19.00
  • Remote work possibility
  • Experience in responding to customer queries on inbound/outbound calls chat or email preferred

About

NEXT plc is a United Kingdom-based retailer offering clothing, footwear, accessories, beauty and home products. The Company's segments include NEXT Online, NEXT Retail, NEXT Finance, NEXT International Retail, and NEXT Sourcing. NEXT Customer Services contact center is based out of Poznan, Poland. NEXT is the most successful fashion retailer in the U.K.

  • Regular Training
  • Conference Budget
  • Integration Events
  • Gym Membership / Sport Subscription
  • Private Medical Scheme
  • Relocation Bonus

At Malta House, you have an option to use bike parking facilities as well as showers. 

W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest FlexDev sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Baraniaka 6, 61 – 131 Poznań, wpisana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000759865, której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych ,mogą Państwo skontaktować się z powołanym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@flexdevgroup.com lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 570 966 933.
3. Państwa dane osobowe tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) (zakres ten wynika z przepisów prawa pracy dla osób ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – art. 22(1) Kodeksu pracy), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, będę przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Administratora będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych rekrutacjach jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. dane ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne, dane biometryczne, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
6. Państwa dane osobowe będę przetwarzane przez upoważnionych pracowników oraz współpracowników Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane również przez podmioty współpracujące z Administratorem, w tym podmioty świadczące usługi informatyczne, udostępniające systemy informatyczne, usługi hostingowe. Ponadto odbiorcą danych będzie spółka, przy której projekcie potencjalni pracownicy/współpracownicy będą pracować, tj. spółka Next Holdings Limited, Desford Road, Enderby, LE19 4AT Leicester.
7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich w rozumieniu RODO.
8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 12 miesięcy.
9. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie bez wpływu na czynności dokonane przed cofnięciem.
10. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
11. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
12. Podanie przez Państwa danych osobowych takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Brak podania powyższych danych uniemożliwi wzięcie udziału w prowadzonej rekrutacji. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
13. Wyrażenie zgody na prowadzenie przyszłych rekrutacji jest dobrowolne i nie ma wpływu na rekrutację prowadzoną obecnie przez Administratora. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
Next IT is managed and powered by FlexDev sp. z o.o. sp. k. - KRS:0000759865, registered in Poznan, Poland

Benefits
International Projects
Flexible Working Hours
Two 24’ Screens
Team Building
Bike Friendly
Fun Room
Gym Membership
Private Medical
Training Budget
Conference Budget
Language Classes
Canteen
Free Coffee
Shower
Great View

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.